پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

اولین وب سایت چت و سرگرمی و اطلاعات و اخبار برای هموطنان عزیز لطفا ما را دنبال کنید.
پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

اولین وب سایت چت و سرگرمی و اطلاعات و اخبار برای هموطنان عزیز لطفا ما را دنبال کنید.

"طنین شعر نگاه تو در ترانه های من"

 تو این پست واستون چند شعر جذاب و زیبا از شاعران ومشاهیر کشور عزیزمون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد.
 
من همان کهنه ردیفم به خدا در غزلت
در خم قافیه هایی که نه انگار منم...
_علی نیاکوئی لنگرودی



در ولاالضّالین حمدم خدشه ای وارد نبود.. 

وایِ من! محتاج یک رکعت شمارم کرده ای..!!
_مهدی ذوالقدر



آن شب از فکر تو میان نماز،
بین آیات سوره ی توحید...

 لَم یَلد را، یَلد و لَم خواندم، 
رکعتش را درست یادم نیست!



به هنگام نیّت برای نماز
به آلاله ها قصد قربت کنیم..

چه اشکال دارد که در هر ”قنوت”
دَمی بشنو از نِی حکایت کنیم؟!
_قیصر امین پور”



رگ زدی !
خونِ دلم ریخت به گرمابه ی فین ؛

فرض کن یک شبه تهران تو کاشان شده است..!




از قنوتم ساختم قایق به آب انداختم

هر طرف فانوس عشقت بود، چرخیدم تورا
تورا
_غلامرضا سلیمانی



گریه می کردم که زاهد در ”قنوتم” خیره ماند..

دور باد از خرمن ِ ایمان ِ عاشق آفتی..


قنوتم را کف دست شراب انگاشتند اما
من آن رندم که پنهان می کنم در خرقه جامم را
_فاضل نظری



ﺷﻌﺮﯼ ﮐﻪ ﺟﻮﺷﯿﺪ ﺍﺯ ﺩﻟﻢ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎﻝ
ﺗﻮ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺩﻟﯽ ﺗﺒﺪﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺎﻝ ﺗﻮ
ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺮﯾﺪﯼ ﺑﯽ ﺳﺒﺐ، ﻣﻦ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺘﻢ
ﺍﺯ ﺩﻟﻢ
ﭘﺎﯾﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ ﺳﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﺜﺎﺭ ، ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎﻝ
ﺗﻮ
ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮﻭ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ، ﺗﻨﻬﺎ ﺭﻫﺎﯾﻢ ﮐﻦ
ﻭﻟﯽ..
ﻗﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﭘﺸﺖ ﺍﯾﻦ ، ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ
ﻣﺎﻝ ﺗﻮ
ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻣﻦ ﺩﮔﺮ، ﺟﺰ ﯾﮏ ﺭﻣﻖ ﺟﺎﻥ ﺩﺭ
ﺑﺪﻥ
ﺣﺘﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻧﺪﮎ ﺭﻣﻖ، ﺻﺪﺑﺎﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎﻝ
ﺗﻮ
ﺟﺰ ﺷﻌﺮ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮﯼ ، ﺩﺭ ﭼﻨﺘﻪ ﺍﻡ ﭘﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....



ادامه را در پست هابگی بعد دنبال کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.