پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

اولین وب سایت چت و سرگرمی و اطلاعات و اخبار برای هموطنان عزیز لطفا ما را دنبال کنید.
پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

اولین وب سایت چت و سرگرمی و اطلاعات و اخبار برای هموطنان عزیز لطفا ما را دنبال کنید.

برترین پست های سال۱۳۹۴ را از کافه ایرانیان دنبال کنید.

اینم یه شعر ناب از خودم تقدیم 


به همه کاربران و مهمانان کافه 

ایرانیان


جهت عضویت و همراهی ما به 


چت روم و قسمت ارتباط با ما 


مراجعه فرمایید.  


خلــــــوت انس تو آشــــــوب غزلهــــــای من است

نام تو واژه محــــــــبوب غزلهــــــــای من است

بر زلیخــــــــای دلم چنگ زنم یوســــــف وار

تا که تصـــویر “تـــــــــــو” یعقوب غزلــــــهای من است

بار معنــــایی هر عاطفـــــه در شعر “تــــــویی”

این هـــــــمان خاصیت خوب غزلهــــــــای من است

می رسم با“تـــــــــو” به یک همهــــــمه در خلوت خویــــش

تا به آن شهــــــر که مطلــــــوب غزلهــــــــــای من است

تو گل سر ســـــــــبد باغ تمـــــــنای منی

چهــــــــره ات چهر ه خــــــوب غزلهــــــای من است

.

.

.

ziba

.

.

.

.






liner (17)

دارد برفــــــ می آید


در گوش دانه های برفــــــــ نام تــــو را زمزمه خواهم کرد


تا برفــــــــ زمستانی از شوق حضورتــــــ بهــــــار را لمس کند …

liner (17)

love (2)

liner (17)

مهربونم، دونه های برفــــــ از آسمون فقط برای دیدن چشماتــــــ پایین میان ،

اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهاتـــــــ میشن …

liner (17)

آرزو دارم با بارش هر دونه از برفـــــــ زمستونی

یه غم از رو دلتــــــ کم بشه نازنینـــــــم …

liner (17)

آخرین روزهای زمستانیت بخیــــــــــر

。˛ °.__ ** *˛.
˛ °_██_     *。*./ .˛* .˛.*.* * 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
     .°( . • . )˛°./• ‘ ‘ •     .˛*./______/~\
          *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬ .
 ¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯` ´¯˜”*°´¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°•

liner (17)



liner (3)

حـــس قشنگیــــه یکــــی نگرانتــــــ بـــاشــــه،

یکـــی بترســـه از اینکــــه یـــه روز از دستتــــــ بــــده

و سعــــی کنـــه نـــاراحتتـــــ نکنـــــه !

حـــس قشنگیـــــه وقتــــی ازش جـــــدا میشـــــی:

اس ام اس بـــــده عـــــزیـــــــز دلــــم رسیــــد؟

قشنگــــه: یهـــــو بغلتــــــ کنـــــه،

یهـــــو تـــو ی جمـــــع در گوشتــــــ بگـــــه دوستــــــ دارم،

بگـــــه کــــه حواســــم بهتـــــــ هستـــــ.

حس قشنگیــــه ازتـــــ حمایتــــــ کنــــه،وقتــــی حق بـــا تـــو نیستــــ…

آره …

دوستـــــ داشتـــن همیشـــــه زیبـــــاستـــــ

liner (3)

♥♥ خدایا ♥♥

 ببخش اگه دنیاتو میفروشم به یه نگاه عشقم

 ببخش اگه یکیو دارم برام خدایی میکنه

 ببخش اگه عشقمو بیشتر از جونی که تو بم دادی دوســـღــــش دارم  ʘ͜͡ʘ

 ببخش اگه بعضی وقتا سرت داد زدمو عشقمو ازت خواستم

 ببخش اگه یه موقعهایی عاشقانه میپرستمش

 ببخش اگه ارامــــــــشم خلاصه میشه تو صداش

♥♥ خدایا ♥♥

 ببخش اگه دنیاتو نمیخوام اگه دنیام نباشـــهــ

خـــــــــــــــــدایادوسش دارم


liner (3)

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳـت

ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ

ﺗــــــــــﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫــد

ﺑﯿﺸـــﺘﺮ ﺍﺯ ﺗــــــــﻮ

ﻫﯿـــــــــــﭻ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺗــــــــــﻮ

ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗـــــــﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﯽ

love2

برای زیستن دو قلب لازم است 

قلبی که دوست بدارد 

قلبی که دوستش بدارند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.