پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

اولین وب سایت چت و سرگرمی و اطلاعات و اخبار برای هموطنان عزیز لطفا ما را دنبال کنید.
پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

پورتال تفریحی و سرگرمی کافه بزرگ ایرانیان

اولین وب سایت چت و سرگرمی و اطلاعات و اخبار برای هموطنان عزیز لطفا ما را دنبال کنید.

برترین پست ها و مطالب جالب و غمگین ارسالی کاربران(مهر)۹۴

پست های غمگین  وعارفانه مهر


 (۹۴) جهت مشاهده به ادامه 


مطلب مراجعه فرمایید.


 تصاویر و مطالب کافه ایرانیان مجاز و طبق قوانین ایران است. - یا حق یا علی منتظر نظرات هستیم.


❤☆ انتشار مطالب بدون ذکر این منبع:www.cafeiranian.blogsky.com  ممنوع است.❤☆

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

  

normal_عکس عاشقانه 80

من عاشـــــــــق نیستم!

فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم…

مثل اینکه تـــــــــب کند گــــــــرم و ســـــــــرد میشود

توی سیــــــــنه ام چـــــــــنگ می زند آب میشود…




 اسمش نه عشق است. . . نه علاقه. . . نه حتی عادت. . .  

حماقت محض است دلتنگ کسی شدن که دلش با تو نیست

          

قطار میرود تو میروی. تمام ایستگاه میرود.و من چقدر ساده ام

که سال های سال در انتظار تو کنار این قطار رفته ایستاد ام و

همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام.....

  

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


خیلی سخته که ندونی آخر قصه چی میشه

اونی که واسش می میری قسمت دله کی میشه



Love14

استعداد عجیبی در شکستن داری….

قلب…غرور…پیمان…

استعداد عجیبی در نشستن دارم….

به پای تو…به امید تودر انتظار تو

...





هیچکی از رفتن من غصه نخورد * هیچکی با موندن من شاد نشد

وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت * بغض هیچ آدمی فریاد نشد

وقتی رفتم کسی غصه اش نگرفت... 



این قاعده ی بازی است....

اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری ...

باختنت حتمی است ...


 ســــخـــت اســـت وقتـــی از شـــدت بـــغـــض

 گـــلـــو درد بگـــیری

و هـــمـــه بگـــویـــند 

 لباس گرم بپوش


امروز به آن هایی می اندیشم که روی شانه هایم

                         گریه کردند و نوبت من که شد

                             شانه خالی کردند...!                    






      هر جا که می خوانم خواستن توانستن است

      آتش می گیرم یعنی اون نخواست که نشد...




  دوستت دارم هایت را پس میدهم...

   برای دلم سنگینی میکند این همه دروغ



گاهی آنقدردلم از زندگی سیر می شود که

میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش

دارز بکشم...آرام و آسوده... مثل ماهی

حوضمان که چند روزیست روی آب است...!


                        به سلامتی رفیقی که یه روز میاد سر خاکم

                           اما نمیتونم جلو پاش پاشم ولی خاطرم

                                 راحته که خاک زیر پاشم


        

خیلی سخته خواب کسی رو ببینی که دیگه نمی تونی تو واقعیت ببینی

غمگینم مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش را ندارد



 به یاد اونیکه دوست داشتنو با تمام وجود یادش دادم

ولی اون رفت و به دیگری امتحان پس داد...



پشت پا خوردم ز هر کس که گفت یار منه *چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه

هرکه دستی از محبت حلقه کرد برگردنم*دیدم این دست محبت .حلقه دار منه



بعضی وقتا دوست دارم کنارم باشی بزاری آروم اشک بریزم

راحت بشم بعد آروم تو گوشم بگی دیوونه من که باهاتم




امروز از چوپان پیری که دیگر توان چوپانی نداشت پرسیدم چه خبر؟

 با لحن تلخی گفت:
گرگ شد اون بره که نوازشش کردم..



درســت زمانی که ســرت جــای دیگری گــرم است

دل مـــن همینــــجا یـــــــــخ میـــــزنــد !

چه فاصــله زیــادی است از سـر تـو تا دل مــن . .



تـنـهـایـی یـعـنـی . . .

عـاشـقـشـی . . .

ولـی حـق نـداری بـهـش نـزدیـک بـشـی !

چـون اون دیـگـه تـنـهـا نـیـسـت . .




            تنها گرگ ها نیستند که لباس میش می پوشند

           گاهی پرستوهاهم لباس مرغ عشق برتن می کنند

           عاشق که شدی کوچ می کنند....





چه دنیای عجیبی هست....

همه می گویند حرف دلت را بزن...

اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم



درد که میگیرد قلبم. . . .

  لبخند میزنم. . . .

میدانی یادگاری از توست!!!



دلم برایت تنگ شده می خواهم آنقدر اشک بریزم

                    تا غبار فاصله از قلبم تمیز شود ولی میترسم...




در خیال دیگری می رفت و من چه عاشقانه

                                       کاسه آب پشت سرش خالی میکردم ....



دلم را کسانی شکستند که هرگز دلم 

به شکستن دلشان راضی نمیشد...






به خیالت نمیفهمم یواشکی مرا درخاطرت

مرور میکنی کاش انقدر تو مغرور نبودی



در عجب هستم روزگار که چرا میخندی.....

نمیدانم چه کسی تو را قلقلک می دهد...

صدایش کن مردم اینجا گریه تنفس می کنم...

در حسرت خندیدن شب ها خوابش را میبینم...


هیچکس نفهمید که زلیخاه مرد بود می دانی چرا؟؟

مردانگی میخواهد ایستادن پای کسی که مدام تو را پس میزند

ه

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین میکنم

برای روز مبادا شاید روزی با تو چشم در چشم شدم


عجب بارانیست باران دروغ...

 تر می شوی زیر رگبارش...

هر چه خیس تر شوی بهتر...

عاشقانه پرستش ات می کنند




خدایااا

دلم تنگ می شود چشمانم باران می خواهد خدایااا!

فرو بردن این همه بعض روزه را باطل نمی کند...


فریدون مشیری عکس شعر شاعر 



مرا عمری به دنبالت کشاندی * سرانجامم به خاکستر نشاندی

ربودی دفتر دل را و افسوس * که سطری هم ازاین دفتر نخواندی



  برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید 


باور نداشتم که گل آرزوی من- با دست نازنین تو بر خاک اوفتد

با اینهمه هنوز به جان می پرستمت-بالله اگر که عشق چنین پاک افتد



o2_Exisasheghaneh62759


مثل آنکه شـــــــــــاهرگ احســـــــاسم را زده باشـــــــــی

بنــــــــــد نمی آید

دوســــــــــــــت داشتــــــــــنت…



normal_Love21


هیـــسـ

این بازی عادلانه نیستـــ …..

این زندگی همه اش  مار بــود

پلّه هایش کجـــــاستـــ…؟؟؟


http://www.rawanonline.com/wp-content/uploads/2012/02/love-ghulam-feature-21.jpg



اگه یه روز یکی با همه ی قلبش دوست داشت
حواست باشه
تو خاص نیستی
اونه که آدم کمیابیه و در حال انقراض
مواظبش باش . . .
قدرشو بدون . . .





از سکوتم بترس
وقتے که ساکـــ ت می شوم
لــ ـ ـابـנ همه ے נرנ נل هایم را بـرנه ام پیش خــــנا .....!




   دار بزن  خاطرات کسی که تـو را دور زده

  حالم خوب است امّا گذشته ام درد میکند




                                   حوالی رویاهایم که قدم میزنم

    میبینم خیابان را با بوی باران دوست دارم

          و خودم را با بوی تو...




 به سلامتی سربازی که 55 دقیقه تو نوبت تلفن بود تا چند

دقیقه با عشقش صحبت کنه ولی جز این چیزی نشنید

         ((مشترک مورد نظر در حال مکالمه می باشد))


  مهربانیت را با دلم پیوند زدم

 تا از تو دور بودن را احساس نکنم اما باز هم دلتنگم....



       گاهی سکوت علامت رضایت نیست شاید

            کسی داره....

        خفه میشه پشت یک بغض سنگین






شاید گل هایی که بهت دادم و پس بدی ولی یه روزی روی سنگ قبرم گل میزاری

شاید امروز دستاتو بهم ندی اما یه روز روی سنگ قبرم دست می کشی.....

شاید امروز سکوت کنی اما یه روزی سر قبرم التماس میکنی که باهات حرف بزنم

شاید امروز آغوشت برام حرام باشه امایه روزبا حسرت سنگ قبرمو درآغوش بگیری


* مواظب خودتون ، خدای خودتون و عشقتون باشین ! *


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.